Archive for February, 2013

Nepotism

Nemo kinda messed up deliveries, as in no deliveries Friday or Saturday so tonight will be pretty limited but hey – we’re game if you are!
erin covey
Have you met Erin, our (husband) sister? She’s a photographer, you can check out her portfolio here.

See you upstate!

Written by gavincovey

February 10th, 2013 at 5:05 pm

Posted in News

Super Sunday Is Coming

So far this winter blizzard seems to be quite the bust. On to more important news… The Walking Dead returns this Sunday! We LUV this show.
Zombie BuckShowalter
We LUV it so much, we turned ourselves into zombies.
Zombie Wife
Can’t wait for Sunday! Until then, Dead Yourself it’s kinda additive. Wonder what the husband would look like all zombie-a-fide. Hmmm… Oh and we have an updated draught selection for this evening.

See you upstate!

Written by gavincovey

February 8th, 2013 at 12:24 pm

Posted in News

#SnOMG

Did you hear? We’re getting a little snow, maybe a lot who knows…

Hey thanks for the pix weather channel

Hey thanks for the pix weather channel


We’re ready for the storm, thanks to Amanda at Saranac aka The Matt Brewing Company.
matt brewery
Knowing that Utica Club is the staff’s post-work beverage of choice, she sent us a case. Cheers Amanda!

See you upstate!

Written by gavincovey

February 7th, 2013 at 5:34 pm

Posted in News

Lay Off The Juice

Clearly it’s not just Lance and A-Rod that need to lay off the juice.

double yolks!
Cracked eggs this morning for today’s whiskey cake and three of the four eggs were double yolks!

See you upstate!

Written by gavincovey

February 5th, 2013 at 3:00 pm

Posted in News

Dongal

Our (husband) grandmother loved Paul Harvey and listened to his program every day. So yeah, last night’s Dodge Ram spot was our favorite Super Bowl commercial.

Also liked the Best Buy spot too. Does it make you uncomfortable when I use the word dongal? 

And even the guys got a little choked up quiet watching the Budweiser Clydesdale spot.

Oh and for you PC users who have never encountered a dongal.

See you upstate!

 

 

 

Written by gavincovey

February 4th, 2013 at 4:58 pm

Posted in News

Sunday Shenanigans For Super Bowl

Over 100 million viewers will be watching the Harbaugh brothers showdown. Although not from our place as we have zero televisions.

So here’s the deal folks:

  • we open at 4pm tomorrow, Sunday
  • will feature our happy hour special: six oysters + one beer = $12 USD
  • all oysters will be fair game
  • run our special until 7pm

Yup. And then we are closing up early for the evening to go watch the Super Bowl at Chris/Mario’s place. They live around the corner, so we won’t miss too much. As former Bay Area residents, we’re team Jim.

See you upstate!

Written by gavincovey

February 2nd, 2013 at 1:48 pm

Posted in News